Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pizza

>> czwartek, 20 stycznia 2011

A właściwie dwie pizze, tak mnie jeszcze naszło wieczorem na pizzę, a jako że wszystko co potrzebne znajdowało się w domu nie mogłam nie zrobić :) Jedna nawet całkowicie przypadkowo wyszła w kształcie serca.

PIZZE
Ciasto:
- 0,5 kg mąki
- jajko
- szklanka ciepłej wody
- odrobina cukru
- łyżeczka soli
- trochę oliwy

Drożdże rozpuściłam w wodzie i odstawiłam aż podrosną, wymieszałam z resztą składników i zagniotłam gładkie ciasto, odstawiłam na jakieś 20-30 minut. Kiedy podwoiło objętość zrobiłam 2 cienkie placki.

Pierwsza pizza jest z przecierem pomidorowym, serem żółtym, salami, polędwicą drobiową, pieczarkami i suszonymi ziołami. Druga posmarowana śmietaną, na to wędzony łosoś, podduszona chwilę cebula w piórkach i świeżo mielony pieprz.

Na 20 minut do piekarnika 180 stopni z termoobiegiem i już można wcinać :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP