Obsługiwane przez usługę Blogger.

Schab faszerowany

>> czwartek, 13 stycznia 2011

Nie mam dziś na nic siły, jestem chora i wszystko mnie boli, wrzucam więc tylko dzisiejszy obiadek

SCHAB FASZEROWANY
- 0,5 kg schabu
- ok 30 dag pieczarek
- 15 dag sera żółtego
- duża cebula
- sól, pieprz
- mąka

Schab kroimy w 4 plastry i rozbijamy na bardzo płasko prawie do powstania dziur, ale prawie, przy tej ilości nadzienia dziur być nie może. Solimy, pieprzymy i odstawiamy do lodówki.
Pieczarki myjemy i ścieramy na tarce o dużych oczkach, cebulę i ser ścieramy tak samo. Na rozgrzaną na patelni oliwę wrzucamy cebulę i chwilę przesmażamy, dodajemy pieczarki, sól, pieprz, przykrywamy pokrywką i dusimy. Kiedy pieczarki z cebulą są gotowe, studzimy je chociaż trochę i przerzucamy do miski ze startym serem, dokładnie mieszamy i doprawiamy do smaku.
Mięso rozkładamy na płasko, farsz dzielimy na 4 i pakujemy na każdego kotleta od szerszej strony, nie rozsmarowujemy, najpierw lekko podwijamy boki, później zawijamy tak żeby farsz nie wystawał, nie jest to roladka, raczej taki pakuneczek. Obtaczamy w mące i kładziemy na rozgrzaną oliwę, pierwszą stronę obsmażamy na dość dużym ogniu, potem obracamy za pomocą łopatki i widelca, i zmniejszamy gaz, przykrywamy i niech się duszą. Nie jest konieczne obracanie ich jeszcze raz o ile nie przysmażają się za bardzo. Dusimy ok 20 min, mięso jest cienko rozklepane więc więcej nie potrzebuje.
Gotowe. Ja zjadłam z gotowanym brokułem i chlebem tostowym, nie chciało mi się gotować dziś po pracy jednego ziemniaka dla siebie samej ;)
Zdjęcia standardowo kiepskie, ale nie mam jak zrobić lepszych bo wychodzę z domu jak jeszcze jest ciemno, a wracam jak już jest ciemno.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP