Obsługiwane przez usługę Blogger.

Raronek z tunaczkiem i pomendorem - czyli obiad po mojemu

>> wtorek, 18 stycznia 2011

Wczoraj wróciłam z pracy, głodna oczywiście nieziemsko, szybki przegląd lodówki i oczywiście nic zachęcającego do przyrządzenia na obiad. Przypomniało mi się jednak, że ostatnio czytałam przepis na spaghetti z tuńczykiem, szybki rzut oka do netu, przejrzałam przepis jeszcze raz i potuptałam do kuchni.

17 stycznia SPAGHETTI AL TONNO (2-3 porcje)



- 1/3 opakowania makaronu spaghetti
- puszka tuńczyka - u mnie w sosie własnym, może być i w oleju
- puszka pomidorów krojonych
- średnia cebula
- 4-5 łyżek oliwy z oliwek
- świeże oregano
- sól, pieprz, cukier

Wstawiamy wodę na makaron, jak się zagotuje robimy to co zawsze ;)
W międzyczasie na patelnię wlewamy oliwę, rozgrzewamy i wrzucamy posiekaną cebulkę. Kiedy cebula się zeszkli dodajemy pomidory, doprawiamy i gotujemy na średnim ogniu, bez przykrycia aż zgęstnieje, sprawdzamy czy nie trzeba doprawić i dokładamy tuńczyka, lekko mieszamy, przykrywamy pokrywką aż tuńczyk będzie gorący. Posypujemy posiekanym oregano, makaron który zdążył się już ugotować odcedzamy i wrzucamy na patelnię, mieszamy i gotowe - kolejny obiad w 20 minut.

Niezłe, aczkolwiek wolę chyba z mięskiem mielonym taki sos :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP