Obsługiwane przez usługę Blogger.

Muffinki czekoladowe

>> środa, 18 stycznia 2012

Bo czasem muszę coś upiec wieczorem, a szczególnie jak przychodzi paczka z nowymi ozdóbkami i papilotkami ;) Przepis stąd

MUFFINKI CZEKOLADOWE

- 200g mąki

- 100g cukru

- 2 czubate łyżki kakao
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki sody
- szczypta soli
- 2 jajka
- 150 ml mleka
- 3 łyżki rozpuszczonego masła (ja dałam olej)
- 80g gorzkiej czekolady (ja dałam 50 g gorzkiej czekolady i łyżkę kandyzowanych skórek pomarańczowych)

- zapach pomarańczowy

Suche wymieszałam z suchymi, mokre z mokrymi, połączyłam i dodałam pokruszoną czekoladę oraz skórki pomarańczowe. Wypełniłam papilotki i piekłam 25 minut w 180 stopniach.
 Wyszło mi 6 sporych muffinek.
Ozdobiłam lukrem i posypkami.


Przy okazji wpadłam na świetny sposób kruszenia czekolady - kiedy jeszcze była w opakowaniu potraktowałam ją tłuczkiem do mięsa ;) Poszło super szybko i bez okruchów pałętających się po całej kuchni.

2 komentarze:

Sezony 2 lutego 2013 18:33  
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sezony 2 lutego 2013 18:34  

Nie przeczytałam linijki nad zdjęciem i uzyskałam odpowiedź na pytanie skąd papilotki :D Zdjęcie zbyt przyciąga uwagę! :)

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP