Obsługiwane przez usługę Blogger.

A do pracy sałatka i bułki z czarnuszką

>> piątek, 13 stycznia 2012

Taką miałam dziś śliczną sałatkę na śniadanie w pracy, bo jak się czasem chce rano to można się ciut postarać i zrobić coś dobrego z niczego.

SAŁATKA NA II ŚNIADANIE

- garść roszponki
- 2 plastry szynki
- 2 jajka
- 4 pomidorki koktajlowe
- 2 łyżki majonezu

Na dno pojemnika leci umyta roszponka, na nią pokrojona w paski szynka, robię dołeczki i układam połówki jajek przekrojeniem do góry, pomiędzy nie układam połówki pomidorków. Na środku różyczka z dwóch pomidorków, na jajka majonez wyciśnięty ze szprycki. Wszystko posypuję świeżo mielonym pieprzem, zakrywam pojemnik i biegiem do pracy :)

Do sałatki była jeszcze bułeczka z czarnuszką - zrobiłam takie wczoraj wieczorem.

BUŁECZKI NA KEFIRZE Z CZARNUSZKĄ
- 0,9 litra mąki 
- 2 jajka
- paczka suchych drożdży
- 400 gr kefiru
- pół łyżeczki soli
- łyżka czarnuszki

Wszystkie składniki wymieszałam drewnianą łyżką na luźne ciasto, przykryłam i postawiłam w ciepłe miejsce na 2 godziny. Kiedy ciasto wyrosło podsypałam jeszcze trochę mąką i formowałam omączonymi rękami bułeczki - wyszło 9 sztuk.
Bułeczki ułożyłam na wyłożonej papierem do pieczenia blasze i odstawiłam na 20 minut żeby się napuszyły. 
Piekłam w 180 stopniach przez 25 minut.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP