Obsługiwane przez usługę Blogger.

Gulasz z kaczki

>> wtorek, 17 stycznia 2012

Rosół z kaczki był, ale co z mięskiem, które wygotowane samo w sobie zbyt rewelacyjne już nie było? Pierogów znowu nie miałam ochoty robić, pyzy z mięsem to jakoś dopiero teraz mi do głowy przyszły ;). Zrobiłam więc gulasz idealny do pampuchów, które już nawoływały z lodówki o kończącym się terminie ważności czy jakoś tak :)


GULASZ Z KACZKI

- mięso obrane z porosołowej kaczki
- 1 duże twarde jabłko
- 1 duża cebula
- pół szklanki rosołu z kaczki
- łyżka majeranku

W garnku na rozgrzanej oliwie zeszkliłam cebulę, dodałam do niej jabłko pokrojone w ósemki oraz mięso z kaczki - wszystkie obskubane drobne ścinki i piersi pokrojone na spore kawałki, bez skóry. Podlałam rosołkiem i dusiłam pod przykryciem ok 15 minut, podsypałam majerankiem i poddusiłam jeszcze jakieś 10 minut - tak żeby jabłko zmiękło, wręcz się rozpadło. 

Podałam ze sklepowymi pampuchami i surówką z czerwonej kapusty: pół główki drobno posiekanej i sparzonej kapusty + tarte jabłko + mała posiekana drobno cebulka + sól, cukier, oliwa.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP