Obsługiwane przez usługę Blogger.

"Roladki" z bagietki

>> wtorek, 13 marca 2012

Tak mnie jakoś wczoraj wieczorem napadło na zrobienie kanapek - roladek z bagietki, łatwe, proste ii idealne na imprezę jeśli się jakaś trafi ;) póki co były na śniadanie w pracy. Oczywiście można wykorzystać kompletnie inne dodatki, ich ilość zależy od wielkości buły, moja miała ok 30 cm.

ROLADKI Z BAGIETKI

- 1 bagietka
- serek typu Almette
- plasterki salami
- plasterki sera żółtego
- oliwki

Bagietkę przekroiłam na pół ale nie do końca - tylko tak żeby się rozkładała jak książka, wydłubałam część miąższu, posmarowałam twarożkiem, na niego ułożyłam cienko krojone salami i ser żółty. Mniej więcej po środku "dolnej" części buły ułożyłam rządek oliwek, zgięłam na pół i zrolowałam dalej. Owinęłam folią aluminiową i wrzuciłam na noc do lodówki. Rano kroiłam ostrym nożem na ok 1 cm plasterki.

Taką roladkę możemy spokojnie zrobić dzień przed imprezą, odpada nam wtedy chociaż jedno do szykowania na ostatnią chwilę. 
Bułka do takiej rolady nie powinna być ani czerstwa ani zbyt chrupiąca - wtedy popęka, jeśli uda nam się kupić tylko chrupiącą to wystarczy zawinąć ją na trochę w wilgotną ściereczkę.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP