Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pysznościowa pomidorowa

>> poniedziałek, 26 marca 2012

Czasem nachodzi mnie potworna chęć na pyszną domową zupę, nieskomplikowaną, gęstą i gorącą , taką w sam raz na jeszcze niezbyt ciepłą wiosnę. Poza tym uwielbiam zupy, a już szczególnie takie w których łyżka sama stoi :)

POMIDOROWA Z SOCZEWICĄ
- słoik 750 ml domowego przecieru pomidorowego
- ok 1/2 szkl wody - w zależności od gęstości przecieru
- 1/3 szklanki zielonej soczewicy
- duża marchewka
- sól, pieprz, papryka słodka, chilli

Przecier przelewamy do garnka, zagotowujemy, przyprawiamy do smaku, dodajemy startą na dużych oczkach tarki marchewkę oraz przepłukaną soczewicę. Gotujemy do miękkości soczewicy i marchewki, u mnie potrwało to ok 30 minut, w międzyczasie kiedy zupa robiła mi się zbyt gęsta dolewałam po trochu wodę. Na koniec doprawiłam jeszcze tak, żeby zupa była dość pikantna.
Zjadłam z grzaneczką z serem żółtym posypaną chilli - taką jak jadałam daaaawnoooo temu, usmażoną na patelni na masełku :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP