Obsługiwane przez usługę Blogger.

Goferinios

>> czwartek, 10 marca 2011

Pożyczyłam od jeszcze-nie-teściowej gofrownicę, stała tak bidna i nabierała mocy dwa tygodnie, gofrownica oczywiście  ;) Gdzieś w otchłaniach netu znalazłam przepis, oczywiście spisałam tylko składniki i zapamiętałam że mowa była o pianie z białek, chyba ;)


GOFRY


- 160 g mąki
- 270 ml mleka  
- 1,5 łyżki cukru pudru 
- szczypta soli 
- 50 g stopionego masła 
- 2 jajka 

Pianę z białek ubiłam ze szczyptą soli. Resztę składników zmiksowałam i dodałam pianę, delikatnie wymieszałam łyżką. Wlewałam do gofrownicy rozgrzanej na maxa i piekłam po ok 6 minut.
Z tego co czytałam to gofrownica powinna mieć min 1200 W, ta ma 700 i gofry wyszły idealne, jak te z budki :) 
To było wczoraj a dziś goferki które zdążyły już zmięknąć podgrzewałam po 2 minuty w tosterze, oczywiście świeże lepsze, ale takie odgrzane też niczego sobie :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP