Obsługiwane przez usługę Blogger.

Bigos warzywny

>> środa, 6 kwietnia 2011

No i odchudzamy się, idzie lato trzeba trochę zrzucić ;) Dziś więc powstał bigos warzywny, właściwie to nadal powstaje, bo jeszcze się odparowuje.

BIGOS WARZYWNY

- średnia główka kapusty włoskiej 
- 400 g pieczarek
- 6 marchewek
- duży seler
- 3 duże cebule
- 4 ząbki czosnku
- puszka pomidorów w zalewie
- łyżeczka ziaren kolendry
- pół łyżeczki kminku
- sól, pieprz, papryka słodka, chilli

Cebulę pokroiłam w grube piórka i wrzuciłam do dużeeego garnka na odrobinkę oleju, chwilę podsmażyłam i dodałam posiekaną kapustę, dolałam ok litr wody. Dorzuciłam marchewkę pokrojoną w krążki, pieczarki pokrojone w ćwiartki i selera pokrojonego w słupki i ząbki czosnku pokrojone na połówki, dodałam ok łyżeczkę soli i łyżeczkę pieprzu. Zostawiłam na średnim ogniu, pod przykryciem na jakąś godzinę. Po tym czasie dodałam pomidory z puszki, kolendrę i kminek roztarte w moździerzu, paprykę słodką i odrobinę chilli. Porządnie wymieszałam, przykryłam i zostawiłam na kolejną godzinę. Kiedy już sobie przypomniałam że wypadałoby zajrzeć do garnka sprawdziłam jak smakuje (mniaaam) jeszcze trochę przyprawiłam do smaku i zostawiłam bez przykrycia do odparowania. Pewnie wystarczy jakieś 15 minut.
Już jest pyszny, a jutro jak się "przegryzie" powinien być rewelacyjny :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP