Obsługiwane przez usługę Blogger.

Leń pokonany? :)

>> piątek, 18 lutego 2011

Hmm no może nie do końca pokonany bo rozpisywać mi się nie chce, ale zmobilizowałam się do wrzucenia "aktualności" ;)
Wczoraj wieczorem upiekłam bułeczki, takie trochę razowe, dość płaskie, prostokątne, na mega kanapę do pracy :) Bułki robione kompletnie na oko, mąka pszenna, trochę żytniej razowej, drożdże, jajko jedno albo dwa, trochę masła i woda z mlekiem, przepis na bardzo podobne jest w TYM wpisie.
Tutaj bułeczki jeszcze przed upieczeniem, rozgniotłam je na jakiś 1 - 1,5 cm wysokości:
 A tu już kanapeczka przygotowana na drugie śniadanie do pracy :) Podgrzewam taką przez minutę w mikrofali i jest rewelacyjna.

 Obiad dziś jak to zwykle w tygodniu szybki i mało pracochłonny:

WSTĄŻKI ALLA CARBONARA
- pół opakowania kolorowych wstążek goliard
- 200 g boczku wędzonego 
- 1 malutka cebulka
- kubeczek śmietany (u mnie 18%)
- 2 jajka całe
- pieprz

Boczek pokroiłam w paseczki, przesmażyłam aż wytopił się tłuszczyk i wrzuciłam drobno posiekaną cebulkę, poddusiłam chwilę. Kiedy cebula była miękka dorzuciłam na patelnię makaron ugotowany al dente, przykryłam i zostawiłam na niedużym ogniu. W tym czasie wymieszałam śmietanę z jajkami i sporą ilością pieprzu. Wlałam na patelnię do makaronu i reszty i cały czas mieszałam aż sos się podgrzał, ale trzeba tutaj uważać sos nie może się zagotować!
Na salmonellę może nie umrę :)

I jeszcze nieodzowny składnik wszystkich posiłków - psi wyłudzacz, drugi czai się po drugiej stronie stołu :D

1 komentarze:

asieja 22 lutego 2011 17:26  

cudownie musi smakowac drugie śniadanie z taką kanapką!

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP