Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jestem chora ;(

>> czwartek, 22 września 2011

Coś mnie bierze i nie cholera tym razem tylko jakieś zarazy paskudne, katar po pas, gardło zaczyna drapać, a ledwo zdążyłam wrócić do pracy po zwolnieniu na rękę. Trzeba się więc jakoś ratować, herbata z miodem nie daje rady jak na razie, więc trzeba się dodatkowo rozgrzać - zrobiłam więc zupkę, chyba nie ma nic lepszego na rozgrzewkę niż zdrowa, gorrrąca zupa.
Może nie taka do końca zdrowa bo na kostkach rosołowych ale miała być szybka bo byłam zmarznięta i głodna.
A za jakiś czas wypiję wiaderko gripexu, tak w razie czego, ale jeszcze nie, nie będę sobie psuła smaku po zupie ;)

ZUPA BROKUŁOWA

- 1 średni brokuł
- 2 marchewki
- 4 ziemniaki
- 1-1,5 l. wody
- 2 kostki rosołowe
- 3/4 szklanki mleka
- pieprz, sól

Gotujemy wodę i wrzucamy kostki rosołowe, kiedy się rozpuszczą dodajemy marchewkę pokrojoną w krążki, ziemniaki pokrojone w kostkę i różyczki brokuła. Gotujemy ok 20 min, aż warzywa zmiękną. Zaprawiamy mlekiem, zagotowujemy, doprawiamy solą i pieprzem. Gotowe :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl gotowanie

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP